About Me

My photo
sandakan,, Sabah, Malaysia
life is getting harder and harder today and after. which is, only we know how pretending we are. be more mature to avoiding the shit given to your life being, shut the dramatic life, live your life fellas !

Wednesday, November 11, 2009

apa??

salam..

aku sangat binggung malam ni, eh pagi2 ni..
dari td lagi jiwa xtenteram..
banyak sgt benda yg aku pikir bt otak aku jadi bg2 lembab cam haram..


banyak benda aku taw mlm ni..
aku sgt sakit, sangat pedih, mcm apa jak aku rasa..
aku xbole pikir dgn tenang...
otak melalut2 cam biskut meri..

aku rndu dia..
aku maw dia..
aku xpernah berniat maw apa2 sblom2 ni selain aku maw mak aku sembuh tym dia sakit ari 2..
aku xpernah solat utk mntak sesuatu yg betul2 aku maw..
tp tuk ni, tuk idup ngan dia smpai aku mati, aku mntak tym aku solat..
bkn skali, tp tipa kali aku solat..
ni adalah benda yg aku betul2 maw..
1st tym masa mak aku 2 la..
aku xdpt..
and this is the second time aku mntak betul2..
aku sgt2 syg dia..
aku xmaw ilang dia skali lagi..
aku betul2 beniat maw ni semua...

tp, bnyak betul benda yg bt benda ni mcm aku xdpt maw realize..
sometimes aku suka cabaran..
aku suka kalah..
tp kali ni aku mcm sangat lemah maw hadapi..
mgkn aku pernah alami skali..

kadang2 aku give up..
tp smua aku pikir positive..
xkan aku maw mengalah sebab benda2 remeh.??
tp???
aku jg manusia..
simple human being..
aku bkn nabi, aku bukan malaikat, aku jg bkn syaitan,
aku hanyala sesimple2 manusia..
aku bole mgalah aku bole berundur bila2 masa sbb perasaan..
aku sangat sakit..

aku perlukan kawan,
tp time2 mcm ni mesti aku xda ngan dorang smua..
aku perlukan dia..
tp???

tipa malam, i wish all night long..
i felt like i couldnt see the sunlight again for tomorrow..
i wish i can die at night..
i wish i could stand this toughly.

i am weak, im loser, and im tired..
please help me..

knpa ssh maw hargai??
maw faham??
maw bertolak ansur??
kenapa maw menang??
kenapa maw ego??
kenapa maw begaduh??

mgkin sbb kita adalah manusia..
yg pnya ati dan perasaan..
sampai mcm skrg pn aku bole pikir positive lagi..
harap sampai nnt aku dpt betahan mcm gini..
please god..im begging u..
show me the right way for all this thing..
amin...



-joop_travis-

No comments: