About Me

My photo
sandakan,, Sabah, Malaysia
life is getting harder and harder today and after. which is, only we know how pretending we are. be more mature to avoiding the shit given to your life being, shut the dramatic life, live your life fellas !

Saturday, May 8, 2010

berhabok.

selamat petang..

apa aku maw taip ni?
aku baru blk dari maen bola..
penat gak la..tp at least aku ada something utk dibuat.
lately ni, aku moody memanjang..
banyak benda jadik yg d luar kawalan..
agak2nya bole gila jg la kalo xdotangani ataw dikakiki dgn niat yg suci murni bak kata
zaiton, gunakan tanpa was was..~~

life~~
aku baru lps abis during my internship.
sdh seminggu aku d rumah shj.
tidur, lepak, hangout sometimes, tidur, 0nline, poker, bangon, makan, lepak, merokok and its happened every day for a week.
xda agaknya yg baru jadik.

money~~
agak kurang mgu ni.
aku blom kerja jadi xda la duit..lol
harap kakak n simpanan masa2 kecemasan..2 pn cukup buat beli rokok..haha

cinta~~
KRISIS..so nothing penting sgt maw dicerita..
aku sgt stress kali ni..
dia berdiam, dia sgt keras kali ni..
mcm2 aku buat still the same..
sampai satu tahap 2 aku siyesly givup maw mampos..
aku rasa macam maw lari dari sni..
p tmpt yg xda orang taw aku ada d sana..
tp aku xmampu.
kalo la aku mampu, banyak duit, aku maw p paris, xpn p las Vegas..
buat masa ni, aku bagi dia masa realize smua benda..
biar dia tenang berfikir..
aku terima apa jak dia maw...dan aku taw dia kuat..even dia ckp mati tanpa aku, aku taw dia can survive if tanpa aku..
aku kenal dia bkn sehari dua..
atleast dia ada kawan2, aku taw dia bole..
tp aku siyesly, fuck gila dgn smua kwn2nya..
aku xkan pernah terima kwn2nya lagi..
what ever happen, i still in love with her till i bury inside.
dia la satu2nya perempuan yg aku maw.
buat masa ni jg, aku perlukan masa utk realize semua benda..
tenangkan hati aku..
lari dari semua orang..
biar aku tenang kejap..
aku sgt bngung plus stress yg teramat sgt..
xpernah aku bngung pasal "PEREMPUAN" mcm apa yg aku rasa sekarang..
aku terlalu mahukan dia.

kawan~~
kawan cam biasa, smuanya ambik kisah pasal aku.
aku syg kawan2 aku, aku rindu kawan2 aku, aku maw dgn dorang smua.
tp aku xmaw membeban kan dorang dgn hal aku.
aku mmg xsuka pn cerita apa2 dgn dorang..
kecualila aku btl2 maw someone tahu.
what ever story it is..
love smua kwn2 aku.

apa lagi ah?
erm..
lama jg la aku xmengarut pa2 dlm blog aku ni..
BERHABOK.
dlm friends list blogger ku, aku tgok wan sorang yg rajin gila mengupdate..hahaha

aku rndu bob, nen, ima, wan, roro, bobo, abot, arip...
hurm~~~
B&B apa korang bagi aku mkn sampai aku syg ngan korang smua ni??lol...

ok la..
tek k smua..
panjang umur jmpa lagi..
love semua..

6.53pm.
bilikku..
~joop_travis~

No comments: