About Me

My photo
sandakan,, Sabah, Malaysia
life is getting harder and harder today and after. which is, only we know how pretending we are. be more mature to avoiding the shit given to your life being, shut the dramatic life, live your life fellas !

Tuesday, September 8, 2009



salam2..
Banyak benda yg jadi last weekend..
seperti biasala,
aku,bob,nen,ima,wan g umah arip lepak abiskan weekend..
roro n bobo ofcoz la ada sana, sbb sebelah jah umah dorang..

erm..
kami mcm biasa, akan happy bila smua ada..
p shoping, tgok wayang, bt vc, buka sama2, sahur, main game, beborak2..
2 smua sgt2 happy..
tp dalam happy2 tu, ada jg benda yg tidak menyenangkan hati dan otak senget kami..
emosi..
perasaan..
gangguan perasaan..
gangguan mental..

erm...
banyak jg la..
HAPPY YANG TERUK !!!


tp apa pn kesudahannya, kami sgt2 happy dapat spend time sama2, smua ada, bt apa yg kami suka..
even ada yg ckp belakang,
rasa tidak bedosa ka tinggal serumah ngan laki pompuan yg bukan muhrim???
kesimpulannya, kami sdh mcm adik beradik..
even tngal serumah, kami xbuat perkara keji tau sewaktu dengannya..
tp, kenapa tidak ANDA DILUAR SANA mempertikaikan, yg duduk DAMN JAUH MCM PUKIMA, tp still bt benda2 yg cam haram jadah???

mn otak anda???
mn minda waras anda???
dont talk shit if already eat shit muthafucker!!!

aku sakit hati bila ada orang yg ckp belakang pasal aku dgn kwn2 yg aku anggap dorang "sibling"...dorang kwn, tp aku angap "sibling", skali lagi "SIBLING"..

patut ka aku diam??
patut ka aku senyum??
ANDA BAGAIMANA??

love games,

-joop_travis-

2 comments:

miss'oFlyzza said...

biar jelah Joop...
janji kitak taw apak kitak bwat..
huhuhu~
kita mmg dah mcm adik beradik...
dieorg jeles sbb tak dapat bwat mcm kitak...
ermmm...ok aku takleh cakap byk sbb tgh keje...

closetdevil said...

joop sape joop..

wah...

kt hebat padehal..

biarlah ape org nk kate..

ak syg ko and dorg..

dont bother about all the stupid2 things..

buat x tau jew..

*cheh skrg love gameslah..(jap g PS tuh ak nk angkut)

love u joop..