About Me

My photo
sandakan,, Sabah, Malaysia
life is getting harder and harder today and after. which is, only we know how pretending we are. be more mature to avoiding the shit given to your life being, shut the dramatic life, live your life fellas !

Tuesday, September 1, 2009

empty !!!

pening, gilak..
dlm keadaan bgni la aku paling malas..
sakit, lenah, lemau, pukima..
smua ada..
rasa yg mencabar, menguji..
mcm2 aku bt smua xkena..
apa salah ku??
apa dosa ku??
aku mmg dicipta utk jadi bgni ka??
aku try harder mn pn sama jak.
aku berkorban manapn, sama jak..


sakit sgt2..
sapa dpt rasa??
ada orang yg maw ambil ni smua dari aku ka??
ada orang peduli??

knpa ssh sgt org maw hargai apa yg aku buat??
mcm sial...
bodoh cam bodoh..
hanjing.

aku xbole berpikir dgn bgs skrg..
otak mcm sibai !!

"logout"

No comments: