About Me

My photo
sandakan,, Sabah, Malaysia
life is getting harder and harder today and after. which is, only we know how pretending we are. be more mature to avoiding the shit given to your life being, shut the dramatic life, live your life fellas !

Friday, February 18, 2011

memikirkan masa hadapan!


arghhhhh!~~~
fucking shit!

stress mawu mampos sbnarnya belom bekerjaya ni..
apa mau jadi ni?
mana company yang maw hire aku ni? mana?
aku kah yang kurang berusaha?
aku buat apa yang patut pun still begini?

aku cuba berfikiran positif utk semuanya, tapi ttp sama..
mungkin belum sampai rezeki lagi..
iya mmg betul, tapi sampai bila?

aku kah yang kurang meminta tunjuk dari TUHAN?
ya.. mmg aku..( apalah sendiri tanya sendiri dpt jawapan)

hidup seperti bergantung dgn tali yg sipi sipi mau putus!
adoi.. bila ni?
tolong la..

hidup pun penuh berpura pura..
aku semua yang salah!

aku perlu "kompas" nih !

semakin jauh dari dia, semuanya!
sakit sedih sadis pedas pedih!

check out!

No comments: