About Me

My photo
sandakan,, Sabah, Malaysia
life is getting harder and harder today and after. which is, only we know how pretending we are. be more mature to avoiding the shit given to your life being, shut the dramatic life, live your life fellas !

Saturday, February 5, 2011

rantai itu sudah hilang!

RANTAI ITU SUDAH HILANG..

aku sendiri confuse apa yg jadi?
susah maw menerima kenyataan..
lagi susah utk menanggung kenyataan!

hina sgtkah aku?
buruk sgtka aku?
tidak bolehkah dosa dosa ku diampunkan?
tidak belajar memahamikah aku selama ini?
kenapa sampai buat aku rasa aku ni sampah? hina sgt kah aku?

kenapa jadi begini?
kenapa sampai jumpa aku pn dia tidak maw?


apa? kenapa?
aku bertanya pada diri sendiri, tapi apa jawapannya?
ya? tidak?

aku kesal dgn semua yg jadi..
aku tidak menyalahkan takdir..
cuma aku kesal, apa yg terjadi di luar kemampuan diri utk menerima..
aku cukup belajar ttg erti hidup..
berapa banyak benda yg sgt perit aku harus terima?
berfikiran positive? aku cuma insan biasa!

mungkin aku harus belajar lagi menerima kenyataan!
bantulah aku kalau itu takdir ku!

joop_travis!
X)

No comments: