About Me

My photo
sandakan,, Sabah, Malaysia
life is getting harder and harder today and after. which is, only we know how pretending we are. be more mature to avoiding the shit given to your life being, shut the dramatic life, live your life fellas !

Tuesday, September 28, 2010

apa yg tinggal ?

kusut gila kpala hotak!
apa yg tinggal utk aku dari kaw?
ada lagi ka sisa2 yg ada utk kaw bagi aku?

mmg aku salah memilih jalan jauh..tp sedarkah kaw, aku begini adalah utk masa depan aku dan kaw?
kenapa harus menjauhkan lagi kita?
sampai bila?
kaw dan aku tau, xda sepa pn yg maw jauh..tp apa daya ku?
tngal di sana?mediamkan diri tanpa ada apa2?
kenapa buat kita lagi jauh begini?

kenapa tidak kaw yg kejar aku?
kenapa aku yg kejar kaw?
kenapa aku yg say sorry?
kenapa bkn kaw?

aku mmg sedar aku salah, tp jgn la paksa aku spya menyalahkan diri sampai mati?
sampai titk akhir?
kenapa xdtg kepada ku? kenapa pegi lagi jauh?

aku taw ko xbole jauh dari family? yes so do i..
i have my family too.and yes, i love them more then everything..
situasi yg buat kita jadi begini..
dan kaw memilih utk tambahnya lagi jauh..

aku taw cinta kita sama..
aku taw ko maw aku..
tp bkn begini caranya..
menyiksakan..

kalau pn aku banyak buat salah, kaw xpernahkah?
kaw sgt berbeza sekarang..
semua benda dibawa melenting..
aku jg pnya perasaan, sbb aku juga manusia biasa sama seperti kaw.


knpa harus membiarkan semuanya?
knpa harus begini?

kaw sakit, aku pn sakit..
cinta ini bkn kaw jak yg rasa mcm kaw ckp..

memilih utk semua kesenangan, tp membiarkan apa yg kaw maw..
kaw syg kawan, kaw lagi taw mcm mn kalo aku sayang seorang kawan.
aku bole buat, knpa tidak kaw?

persoalan demi persoalan..
kalo mmg jln ini yg terbaik utk kaw, ini jln kebahagiaan mu, aku sangup mengalah..


aku xtaw lagi harus buat apa, ckp apa..
aku mampu begini..
bkn mengalah, bkn membiarkan..
aku sdh kluarkan, buat semua yg aku rasa aku perlu buat..

dan kalo inilah kesudahannya, tiada penyesalan..
hanya yg aku mnta, tiada penyesalan hari esok dtg dari kaw..
ya mmg aku taw ko bole hidup, tp aku mnta tiada kata maaf esok hari..
aku taw aku xpnya apa2 yg harus ko banggakan ttg aku, tp aku ada cinta dan sayang yg mmg aku ada dr dulu sampai mati..

kalau suatu hari ko jmpa yg lagi setia dari aku, lagi baik, lagi membuatkan kaw bahagia, aku terima dgn hati dam mata yg terbuka..
dan kalau suatu hari, kita ditemukan lagi, dan mmg jodoh kita, aku juga menerimanya dgn mata dan hati yg terbuka kalau itu kehendak tuhan..

dan kalau suatu hari ini semua terjadi, aku bersyukur aku pernah duduk dan berdiri disebelahmu..aku bangga dan bersyukur utk itu..
kenangan yg sgt berharga..

aku diam, dan meneruskan semuanya tanpa kaw!
aku doakan kaw dpt apa yg kaw maw..
aku taw ko bahagia dgn hidupmu sekarang..
jadi biarkanla, teruskan la..

last voice, i love u more then i love myself!

DEAD JOOP

2.27am-cc-tue-LD

No comments: