About Me

My photo
sandakan,, Sabah, Malaysia
life is getting harder and harder today and after. which is, only we know how pretending we are. be more mature to avoiding the shit given to your life being, shut the dramatic life, live your life fellas !

Thursday, September 30, 2010

my last fight!



Rambut semakin panjang,
pp semakin cengkung,
berat semakin kurang,
hidup semakin kosong,
semakin tua,
misai semakin panjang,
hidup semakin berubah,

itulah definisi yg bole aku gambarkan kalo orang tnya pasal life ku sekarang..
how is it going?
that my question..

td aku kena marah ole my die hard brotheart aco, sbb life ku jadi begini..
bro, aku xminta jadi begini..this is the only way i have!
this is the way im going through.
im sorry make you disappointed, aku xsengaja.
aku taw kaw sakit tgok n dgr aku begini, tp aku hanya mampu begini!
mungkin buat seketika, dan mungkin juga utk selamanya!

mmg banyak yg betul, mmg semuanya betul apa yg kaw ckp, tp semuanya aku sdh cuba sedaya upaya ku..melindungi dia, mempertahankan semua!
aku cuba semuanya..tp ini yg dia maw..aku kurang terdaya..
kalau la aku mempunyai kuasa utk mengubahnya sekelip mata, aku buat!

aku xmampu maw ckp dpn2 mu, aku sembunyi tangisku, aku sembunyi sedihku, spaya kaw tidak nmpk!
aku sanggup menerimanya sbb ini jln yg aku pilih utk hidup!
thanks my lil brotheart! You are the only best ever friend im gonna die for!
aku menangis bila kaw marah aku sbb aku xmkn, aku gembira bila kaw tau aku sll ingat kaw..yes so do i bro..


if im given a choices, lot of gold and you, im will die for you bro!
thanks..i meant it!

aku try buat apa yg kaw pesan, aku try ikut apa yg ko tunjuk.
hidup dan mati banyak kita sama2 biarpn jika dibandingkan dgn siapa2 pn itu adalah a pieces time, but it meaningful to me for a lifetime..
im never gonna hurt you anymore..
1 hour and couple of minutes we talk, give me 100 thousand of strength to me!


i'll do what you need me to be!

thanks jumadi rudin aka aco!
X)

unknown joop
cc
3.45am
LD
30/9/10

No comments: