About Me

My photo
sandakan,, Sabah, Malaysia
life is getting harder and harder today and after. which is, only we know how pretending we are. be more mature to avoiding the shit given to your life being, shut the dramatic life, live your life fellas !

Friday, September 24, 2010

k e n a p a ?

KENAPA?

simple kan words tuh?
ya simple cam hanjeng..

kenapa aku xpenah maw dpt apa yg aku maw?
kenapa hidup sll dlm masalah?
kenapa aku sll disalahertikan?
kenapa aku xbole dpt apa yg orang lain dapat?
kenapa aku miskin?
kenapa aku tidak kaya?
kenapa aku xhensem?
kenapa aku kurus?
kenapa aku sll dimarah marah?
kenapa aku blm kerja?
kenapa aku xpernah merasakan bahagia yg lama?
kenapa aku sll dibuat mcm sampah oleh orang2?
kenapa aku tidak bole melawan?
kenapa aku lemah?
kenapa aku xda duit?
kenapa aku?
kenapa?

see...ni baru lists yg terlintas sesaat dlm kepala otak ku..
blm yg aku btl2 fikir kan kenapa yg btl2 aku maw kan?
simple kan "kenapa"?

pernah kah kita sedar?
kenapa kita tidak pernah bersyukur?
hah? jawab lah..

sakit gila mcm babi..
i need my drugs.
i need to be invincible for those who need me to be...
sakit sangat sakit. kenapa aku yg harus merasakan ini semua?
hilang orang2 yg aku sayang? hilang orang2 yg aku maw kan sampai mati?
kenapa aku xhilang skali? hilang akal pn cukup lah..
dari aku merasakan semua ni, benda2 bodo yg kdng2 aku membelakangkan semua orang, tuhan dan takdir?
kenapa orang xpernah maw hargai apa yg aku buat?
kenapa orang pandang aku kecik?
aku pnya rambut, otak tangan mata yg sama dgn kamu..
kenapa harus membiarkan?
FUCK OFF la..

orang orang sll kacau hidupku..ada aku balas?
sdh la oi..sdhlah siksa aku konon..
jng sampai aku membalasnya..aku bole buat lagi teruk..
pecaya lah..
kenapa aku diajar utk tidak melawan?
membiarkan?

ajar lah aku ni semua..
sampai saatnya nanti, aku akan tunjukkan...tunjukkan yg kamu lagi sampah..

kepada yg tidak menghargai aku, aku harap kamu dapat yg lagi hebat dari aku..
aku gembira kalo kamu dapat yg lagi hebat..
sbb aku mmg tidak hebat mcm yg kamu mawkan..

aku bersyukur kalo anda bole dpt yg lagi setia bodo mcm aku..
hei!
ajarkan aku trs2 menjadi begini..
jgn kaw menangis, dan jng ko sesalkan..
ya!

aku janji, aku tunjuk kepada dunia...
jika itu jadi, aku tanam kamu semua dlm2, aku padam sapa kamu semua..
senang kan kamu membuang aku?
tengoklah apa yg aku boleh buat nnt..

aku buat lebih baik lagi dari apa yg kamu buat!
kita tgu dan lihat "kamu" !

damn it!
ni yg aku belajar dari "kamu" !
thanks for this lessons.

bye bye beautiful.

-joop-3.10am-cc

No comments: