About Me

My photo
sandakan,, Sabah, Malaysia
life is getting harder and harder today and after. which is, only we know how pretending we are. be more mature to avoiding the shit given to your life being, shut the dramatic life, live your life fellas !

Wednesday, September 8, 2010

apakah?

kaw buat aku ketawa..
dan kaw juga buat aku menangis..

kaw buat aku gembira..
dan kaw juga buat aku sedih..

kaw buat aku bahagia..
dan kaw juga buat aku menderita..

kaw buat aku menang..
dan kaw juga buat aku kalah..

kaw buat aku hidup..
dan kaw juga buat aku mati..

kaw buat sedar..
kaw juga buat aku tidur..

kaw buat aku bising..
kaw juga buat aku senyap..

kaw buat aku berdiri..
kaw juga buat aku jatuh..

kesimpulannya, kaw kaw dan kaw..

aku begini sebab kaw.
kaw kaw dan kaw!

joop
2.25am/8-9/cc

No comments: