About Me

My photo
sandakan,, Sabah, Malaysia
life is getting harder and harder today and after. which is, only we know how pretending we are. be more mature to avoiding the shit given to your life being, shut the dramatic life, live your life fellas !

Thursday, July 9, 2009

salam...

aku sgt gembira 2 hari ni, even aku pnya assment cam banyak..
mmg pening..tp sebagai pelajar universiti(katanya), aku mesti hadapai dengan senyuman..

pertama, bunga matahari ku sudah balik dari umrah..
zeth, selamat pulang, dan thanks 4 all..
aku harap apa yg ko hajat kan selama p umrah jadi kenyataan..
aku sangat cemburu ko dapat p sana dulu dari aku..
hurmm...hehehe

kedua, aku dapat jumpa sahabat2 baik ku d unisel secara tidak disengajakan..
aku jmpa nennie, mea dan wan..dan ima, aku dpt msg dia...
aku rindu dorang SEKARANG..yg the rest, biar xdapt jmpa or msg tp dorang ttp dalam hati ku..
aku tertanya2 jg, dorang d mn?
sehatkah dorang?
tidur dgn nyenyakkah dorang?
sudah mkn kah belum?
dorang gembira ka?
keja2 dorang cam mn?

hurm..
persoalan demi persoalan..
tp apa pn dorang, aku ttp rndukan dorang smua..
dan doakan dorang smua selamat..

aminnn..


2 mggu lagi final exam..
dan yg pasti, aku blom prepare apa2 lagi..
mcm biasa lah..
tp aku akan cuba bt yg terbaik..

aku akan balik ke sabah...
hehehe..


ok chaw...
selamat pagi dunia..

-joop_travish-

No comments: