About Me

My photo
sandakan,, Sabah, Malaysia
life is getting harder and harder today and after. which is, only we know how pretending we are. be more mature to avoiding the shit given to your life being, shut the dramatic life, live your life fellas !

Wednesday, July 22, 2009

hidup dalam bola !!!

salam..

hari ini macam biasa..
td baru pasa exam..Organization Behavior..
quite ok la.
in de middle..2 jwpan aku sapa yg tanya pasal paper td..
hope ok la..

apa lagi r??
owh 28hb ni aku balik sabah..adoi xsabar ni..
anak buah ngan abg ku maw kawin..
sorang 8hb aug, n sorang 15hb aug...

erm..
birthday ku pn dekat uda ni..
apa yg jadi ya???
Bamyak btul kemungkinan dlm hidup kn??
aku teringat la kisah dlm keta nen ari 2..
aku ada ckp ngan dia,
"hidup kita ni mcm dlm bola..ada jln kluar, tp kita tidak dpt kluar..terkurung melantun dlm bola 2."

payah kan maw describe maksudnya??


aku sebenarnya excited maw balik ni..
setelah hampir 8 bulan xbalik..
apa ada sana??
apa2 hal nnt aku update k..

jumaat last paper..
yehaaa..


salam

sincerely,
-jOOp_travish-

No comments: