About Me

My photo
sandakan,, Sabah, Malaysia
life is getting harder and harder today and after. which is, only we know how pretending we are. be more mature to avoiding the shit given to your life being, shut the dramatic life, live your life fellas !

Saturday, June 13, 2009

apa ya??(aku tgh berfikir apa yg aku maw merapu ni !!)

ok stat..1 2 3..

skrng aku d hostel ni..
jam 3.04am/ari sabtu...
pagi nnt aku ngan kwn2 maw gerak p johor sbb salah sorang kwn maw kawin..
tp 2 cerita kawin la..

aku skrng try ikut teater..aku pegang watak pembersar..try ma best la..

apa lagi ya???
ok..
smlm ada la sorang ni maw bawak aku kapel..
aku ok ngan dia..xda mslah..
dia pn sgt baik bagi aku..
tp aku blom ble go on lagi la..
sbb aku malas maw pikir2 benda yg mcm 2 lagi..
aku rasa aku sgt2 selesa dlm keadaan mcm ni..
n aku rasa mls la maw pikir benda2 2 lagi...
tutup crita pasal 2..

tp aku chat ngan roro, dorang suma pegi uma ima d banting..
ijat, nen, ima, roro, bobo, kerol, din ngan sapa lagi aku kurang pasti..
tp aku mcm jeles jgak la..
aku rasa msti dorang sgt epi skrg..
n aku rindu dorang skrg..
aku ingat tym sarah kawin..
hurmm..
sgt best masa 2..

aku mmg suka pantai..
sgt senang ati aku, bila aku bole berada di tepi pantai tym petang taw mlm..
aku maw sgt 1 ari nnt, aku dpt pegi ngan "gf" jln d tepi pantai tym mlm..
sgt maw benda 2..2 impian yg aku blom capai lagi la..
hahaha..

erm 2 dulu la..
xda yg interesting lagi aku maw crita..
k check it out soon..

bye2

-joop_travis-

3 comments:

RoHA NRN said...

miss u joop~
jgn pernah fikir kitaorg sgt enjoy without u..
every time nk hang out...ko lah antara org penting yg perlu ade..
kita kan akan jadi best bila sume bersatu?

yeah..
goodluck 4 ur teater,study,love n everything..

miss u damn much...

*banting mmg best padehal kan...kg org lain yg dah mc kg kita sndiri

Afeeqa said...

wow! teater ea. good luck bro.

jooptravish said...

yeah..
aku taw korang syg aku, n aku syg korang sume..
aku lagi epi kalo kamu epi.
thats all.

thanks roro..
love u n mizyew 2..