About Me

My photo
sandakan,, Sabah, Malaysia
life is getting harder and harder today and after. which is, only we know how pretending we are. be more mature to avoiding the shit given to your life being, shut the dramatic life, live your life fellas !

Sunday, June 14, 2009

sahabat warna warni..

hye oOO..
salam..

aku baru jah update blog ni..
skrng nmpk lagi ceria dan bergaya..
hahaha..

ima ko tgok blog ni..
aku berjaya..hahaha

apa pn, bkn keindahan yg aku maw sampai kan,
tp apa yg aku maw sampaikn lagi penting..

warna2 ceria ni adalah sbgai tanda warna warni hidup aku skrg, coz aku rasa aku sgt2 happy..
firstly, sbb aku ada kwn2 yg besh,..
zeth, bob, ima, nen, wan, roro, mea, bobo, paan, paiz(lama xjmpa ko),dyana, palie aka kicap, ajieb, abu, simi, som, kanda, elly, hana, kerol, apit, samSOUL, kerabat rumah BB, dan ramai lagi la..
yg xtersebut 2 aku mntak maap banyak2..aku lupa..
tp kamu smua 2 penting dlm hidup ku..
jgn pikir xda dlm ni kamu xpenting..
dan bt yg xpenting dlm hiudp ku, pikir2 la sendiri..

aku syg kawan2 ku !!!

No comments: