About Me

My photo
sandakan,, Sabah, Malaysia
life is getting harder and harder today and after. which is, only we know how pretending we are. be more mature to avoiding the shit given to your life being, shut the dramatic life, live your life fellas !

Tuesday, June 16, 2009









zeth angel...
banyak cerita pasal dia..dialah sahabat sejati ku sampai mati..
dialah sisterhood ku..

dia banyak bagi aku semangat dlm hidup ni..
sgt banyak pasal dia..
dia nakal, dia gedik, dia celupar, dia jahat, dia baik, dia suka kutuk aku, dia suka bt keputusan sendiri, dia serabai, dia cantik, dia comel, dia suka mengadu ngan aku, dia syg aku, dia kuat, suka cari pasal ngan aku, suka ketawa, suka kutuk orang, suka menyanyi, suka avril, suka pantai, dia syg famlynya, dia pandai masak sikit2, dia suka dragon, dia suka katun sincan, dia suka nightmare, dia suka online, suka bangun lewat, suka tidur lewat, dia bijak, dia suka kumis, dia suka kucing, dia jahat ngan anak buahnya, dia suka kereta kembaranya, dia suka kreta yg mcm lipas(aku lupa brand kreta 2), dia degil, dia suka tshirt kaler2, dia suka coverse, dia suka gaara, dia suka ungu, dia suka letto, dia x suka orang ckp pasal dia, dia xsuka orang komen pasal dia, dia keras kepala, dia bagi aku nama travis, dia suka kaler itam n putih, dia bagi aku email yg aku guna sekarang, dia bedengkur tym tidur(tp ttp ckp aku yg bedengkur), dia syg kawan2nya, dia suka polkadot, dia suka p becuti, dia suka barcelona, dia suka ambil gambar sendiri, dia pendengar yg baik, dia faham aku(xsmua la), dia suka a new things, dia suka shoping, dia suka music damm much, dia SAHABATKU...
banyak lagi pasal dia yg bole menginterestingkn sapa2 pn kalo kenal dia..


apa pun dia, dia ttp aku, and aku ttp dia..
kami sahabat baik !!!!

jooptravis+zethangel=kami

2 comments:

rara said...

kat sini kite rase saket..tapi kat sane die tengah aturkan yang terbaik sayang...u have such a big dream...and i know you will get it...be strong...

jooptravis said...

yeah.
thanks a lot bebeh..