About Me

My photo
sandakan,, Sabah, Malaysia
life is getting harder and harder today and after. which is, only we know how pretending we are. be more mature to avoiding the shit given to your life being, shut the dramatic life, live your life fellas !

Tuesday, June 16, 2009

kenyataan yg aku pasti !!!

salam to all..
first thing that i was think about here, i never be the same nowadays..
truthfully, its to harder then everything i have done before more then this..
i try to be tough to be here,
i try to be faithful to be there..

what should i do if i never be in this fearful situation??
I'll be the same..the long time ago joop !!!
such as killing me softly, no one was aware who the joop now !!! isnt??

i learn a lot of things along this confusion way..
sometimes i be pretender,
sometimes i proud to be me,
sometimes i dont care about anything,
sometimes i do care about other things,
and i always careless about such a damn thing there..
i let the old panorama going within the rhythm of breeze..

kenyataan yg pasti,
aku banyak sakit sepanjang jln ini..
aku banyak jumpa benda2 yg mungkin ramai yg tidak dpt trima kenyataan itu..
aku mesti kuat, aku mesti berani...

banyak benda yg aku mesti tinggal kn di belakang,
banyak benda aku mesti ambil sepanjang perjalanan di hadapan..

kawan smua bt aku jadi kuat,
kawan2 bt aku jadi sehebat ini..
aku sgt menghargainya..

aku taw, suatu hari nnt aku akan pulang dan membawa sesuatu yg aku bole banggakan sepanjang hidup ku akan dtg..
mgkin "kebanggaan" itu, orng akan tertanya2 bgaimana maw dptkannya..
aku pasti...

aku tidak pernah berjanji akan itu,
tp aku pasti akan kenyataan itu..
janji hanya sesuatu yg membeban kn kita..
jadi biarkan kita sahaja yg tentu kan pada diri kita sebelum kita buktikan pada orang lain..
percaya pada diri, bangga kepada apa yg kita miliki..
dan ia pasti kekal utk selamanya..

biar kita sakit, yg penting kita bole trs melompat lagi tinggi lepas kita jatuh..
sekian bebelan utk pagi ini.. !!!

arios..

-joop_travis-

No comments: