About Me

My photo
sandakan,, Sabah, Malaysia
life is getting harder and harder today and after. which is, only we know how pretending we are. be more mature to avoiding the shit given to your life being, shut the dramatic life, live your life fellas !

Sunday, June 14, 2009

cukup hebat !!!

banyak benda aku belajar hari ni !!!
ada yg sakit, ada ygcukup hebat...

pasionatelly, aku skrg pcaya banyak benda kita tidak bole trima ikut kita ja..
kdng2 kalau salah langkah, sgt dlm kita jatuh..
n kalo kita choose the right way, we'll lift up util xda sapa2 bole capai..
hurm..dlm maksud beta..!!!haha

benda betul bole jadi salah kalo kita tidak tegak kn,
benda salah bole jadi betul kalo kita tegak kn jg..
banyak jalan yg bole kita ikut..
hanya hati n gerak kaki yg tentukan..

fikir dan renung2 kan...

kita ibarat dalam bola,
melantun2 tanpa arah..
ada jln kluar, tp kita ttp tidak dpt kluar..

kdng2 ada benda kita hanya dpt lihat..
kita rasa itu sudah cukup hebat...
tp kita ttp lupa, alangkah hebat n berjayanya kita kalo kita dpat capai benda tu kn?!!
(pepatah ni aku pernah ckp ngan nen...n aku rasa aku pn maw pegang !!!

yehaaaa !!!!



-joop_travis-

No comments: