About Me

My photo
sandakan,, Sabah, Malaysia
life is getting harder and harder today and after. which is, only we know how pretending we are. be more mature to avoiding the shit given to your life being, shut the dramatic life, live your life fellas !

Tuesday, June 9, 2009

percaya pada diri !!!


smlm "bespren " aku bagi aku dgr lagu baru(tp dia ckp lama), nama band 2 Mayday Parade.. lagu2 band 2 shangat best..
antaranya yg menarik minat aku utk mendgr lagu 2 again and again till the end, ialah Misereble at best...
lagu 2 besh maw mampos..
aku dgr lagu 2 dari stat aku donlod sampai la skrng..
hehehe

pic sebelah ni, pic tym aku join famly ajib g holiday d Port Dickson...kami try membentuk something dari bentuk kaki..(apa aku merepek ni?)

aku suka pic 2 sbnarnya..
2 yg aku masuk kn dlm blog aku ni..
besh la PD..
aku uda pegi 2 kali...tp trip yg besh is the 1st aku pegi la..
sbb aku pegi ngan kwn2..ramai jg masa 2..
kejap lagi aku ada casting utk belakaon teater, invited by mber aku jg...teater 2 under unisel+perapak(xtaw betul ka x ni) tp club teater perak la..

aku baru maw casting la..erm aku try jah la..xtaw lagi..
pegi jak la..dlm kol 9pm jap lagi..

kebenarannya belum pasti lagi..
aku try dulu mlm ni..
hahaha..

k chiaw..!!!

No comments: